Škoda Kodiaq byl vyroben od roku 2017. Níže uvádíme specifikace baterií vhodných pro konkrétní motory.
Základní parametry baterií vhodné pro Škoda Kodiaq (2017-):
Pólování | Typ vývodu | Upevnení |
---|---|---|
0 - plus vpravo | 1 | B13 |
Škoda Kodiaq - benzínových motorů:
1.4 TSI (110 kW) Start-Stop
1.4 TSI (92 kW) Start-Stop
1.5 TSI ACT (110 kW) Start-Stop
2.0 TSI (132 kW) Start-Stop
2.0 TSI (140 kW) Start-Stop
Model | Kapacita Proud | Rozměry | Cena |
---|---|---|---|
Banner Running Bull EFB EFB 570 11 | 70 Ah 660 A | 278x175x190 mm | Více |
Banner Running Bull EFB Pro EFB Pro 575 11 | 75 Ah 700 A | 278x175x190 mm | Více |
Bosch S4 EFB S4 E08 | 70 Ah 650 A | 278x175x190 mm | Více |
Varta Blue Dynamic EFB E45 | 70 Ah 650 A | 278x175x190 mm | Více |
Varta Blue Dynamic EFB N70 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Více |
Škoda Kodiaq - dieselových motorů:
2.0 TDI RS (176 kW) Start-Stop
2.0 TDI SCR (110 kW) Start-Stop
2.0 TDI SCR 4x4 (140 kW) Start-Stop
2.0 TDI SCR 4x4 (147 kW) Start-Stop
Model | Kapacita Proud | Rozměry | Cena |
---|---|---|---|
Banner Running Bull EFB EFB 570 11 | 70 Ah 660 A | 278x175x190 mm | Více |
Banner Running Bull EFB Pro EFB Pro 575 11 | 75 Ah 700 A | 278x175x190 mm | Více |
Bosch S4 EFB S4 E08 | 70 Ah 650 A | 278x175x190 mm | Více |
Varta Blue Dynamic EFB E45 | 70 Ah 650 A | 278x175x190 mm | Více |
Varta Blue Dynamic EFB N70 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Více |
Pokud si stále nejste jisti, která baterie pasuje do vašeho Škoda Kodiaq, nebo pokud chcete pomoci ostatním ve výběru, prosím, pošlete nám fotku vaší současné baterie v sekci komentářů na spodku stránky. Můžete také poslat fotku na kontakt@jakoubaterii.cz (umístíme ho do komentářů, aby to pomohlo i ostatním uživatelům). Nezapomeňte specifikovat model auta, rok, typ, stejně jako kapacitu a výkon motoru. Uděláme vše pro to, abychom vám pomohli!
Silník 1.5 TSI ACT (110 kW) používaný ve Škoda Kodiaq využívá technologii ACT, což znamená Active Cylinder Technology. Jedná se o inovativní systém řízení válců, který umožňuje vypínání některých válců motoru v situacích, kdy plný výkon není potřeba, například při jízdě s nízkým zatížením. Když automobil nepotřebuje plné výkony, systém ACT automaticky deaktivuje některé válce, což umožňuje významné úspory paliva a snížení emisí CO2. Když řidič potřebuje více výkonu, například při zrychlení, systém rychle a plynule reaktivuje vypnuté válce, čímž zajišťuje plný výkon motoru. Díky technologii ACT mohla Škoda kombinovat palivovou efektivitu s dynamickými výkony, čímž řidičům poskytuje jak úspory, tak radost z jízdy. V těchto motorech se používají baterie EFB.